A szörnyű álom

2013.08.29 19:48

Szia Lys.
Szia Bridgit. - (jéééé megmert szólalni)
Castiel ma velem megy a próbára nem baj???
Nem.... de miért Castiellel jössz? - (szemöldök húzás)

Hát tudod... - Lys félbe szakított, mert megcsókolt.
Pechemre ezt Castiel észre vette és el futott.
Én pedig ellöktem magamtól Lysandert.

Te mégis mit képzelsz magadról, hogy csak megcsókolsz ráadásul a pasim előtt.

Szóval akkor te és Cas tényleg jártok????
Igen.És ha miattad szakítani fogunk.... gondolhatod hogy nem a te karodba fogok rohanni, sőőt azt inkább ne tudd meg mit csinálok akkor veled.
Hazasiettem Cas-hoz. Kerestem mindenhol. Ahol még nem kerestem az a fürdő.

Berontottam a fürdőbe és a másik pillanatban már Castiel élettelen testét szorongattam sírva.
Castiel, Castiel - sikítottam, mikor egyszer csak Castiel magához ölelt.

Semmi baj csak egy álom volt, itt vagyok.

Sírtam és amilyen erősen csak tudtam átöleltem Castielt.
Mit álmodtál???? 
Azt hogy te meghaltál mert..... (nem mondhatom el neki a Lys-es részt mert féltékeny lesz) mert felvágtad az ereidet és,és túl későn értem oda. - szipogva meséltem neki.
Semmi baj itt vagyok. - letörölte a könnyeimet.
Castiel lenne egy kérdésem.
Mi??? -sejtelmes vigyort mutatott felém.

Nem az amire te gondolsz te kis perverz, hanem hogy ide költözhetnék hozzád????
Ezt kédezned sem kellett volna, te kis butus.
Oké akkor ma ide cuccolok. - suli előtt áthoztuk a cuccaimat.
Aztán elmentünk suliba, már egy két órát ellógtunk.
A többi órára már bementünk. Végre csengetett a csengő azt hittem hogy sose lesz vége az óráknak.