Az első nap a suliban

2013.08.25 14:19

Nemrég költöztünk ide. A nevem Bridgit, 17 éves vagyok és a mamámnál lakom, mert kiskoromban a szüleim meghaltak. Ez lesz az első napom a suliban és már alig várom. Na akkor én el is indulok, menet közben találkoztam Kennel. Ken te mit keresel itt???? - kérdeztem Háát tudod megkértem a szüleimet hogy irasson át ebbe a suliba, mert amikor meghallotam hogy költöztök nagyon elszomorodtam hogy többé nem láthatlak. - mondta vidáman
És Kennel mentünk a suliba. Ahogy beértünk valahova eltünt, ráadásul megbotlottam valakibe. Felnézek és látom hogy egy ronda idős hölgy. Elnézést - mondtam. Kisasszony máskor kérem legyen óvatosabb. Ó maga az új diák ugyebár??? - kérdezte. Igen - feleltem. Akkor legyen szíves keresse meg a Dök elnököt valószínűleg a Dökös teremben lesz. - és ezzel elment. (Végre) Majd elindultam megkeresni a Dökös termet és egy szőke hajú fiút láttam aki papirok között matatott. Khm bocsánat a dök elnököt keresem az igazgatónő szerint el kell hogy intézzem a beiratkozást. Ó igen te vagy az új diák a nevem Nataniel, mindjárt megnézem mi hiányzik még (matatott a oaoirok között) Hiányzik még egy igazolványkép és 25$, a beiratkozási lapodat megkeresem. Inultam volna ki az iskolából és észre vettem hogy az udvaron találtam magamat a földön. (valakire már megint ráestem) Hé kislány leszállnál rólam?? - kérdezte egy nem túl kedves hang. Igen bocsánat új vagyok a nevem Bridgit. Csá Castiel vagyok. Héé a pólódon a minta, csak nem a Winged Skull???? De az honnan tudtad??? Te is szereted??? -kérdezte  Igen én is nagyon szeretem. De most mennem kell valami  igazolványképért és nem nagyon tudom hogy hol vehetek. Elkísérhetlek ha gondolod. - mondta Castiel. Rendben.
Oda értünk a bazárhoz. Megvettük a képet, és kikapta a kezemből és azt mondta - Nagyon jó lett ez a kép. Köszi -elpirultam. Miközben mentünk vissza a suliba beszélgettünk és megtudtam hogy Castiel egyedül lakik mert a szülei nagyon sokat utaznak és azt is megtudtam hogy van egy kutyája, Démon. Nagyon szeretem a kutyusokat és emiatt furának tartanak mert én nem a kicsiket hanem a nagy kutyákat szeretem jobban. Nekem is nagy termetű Démon de nem bánt senkit. Odaértünk a suliból és Castielt hirtelen átölelte valaki vajon ki lehet ez a csaj??? Szia Deborah -mondta Castiel nagy vigyorral az arcán. Na és ki mászkál már megint veled hellyettem??? Deborah ő Bridgit az új lány, csak elkísértem a bazárba mert nem tudta hol van. Nem tudtam hogy az ilyen szegény kislányokat kísérgeted. - Vágott gúnyos arcot. Én pedig elmentem a dökös terembe. Szia Nat. Helló Bidgit, itt van a beiratkozási lapod megtaláltam. Oké én pedig hoztam a 25$-t és az igazolványképet. Rendben mostmár hazamehetsz. (Végre hazamehetek vagy mégsem az igazgatónő felém tart.) Jónapot kisasszony részt kellene vennie az iskola életében ezért be kell segítenie egy klubban 2 klub van a kosárlabda klubb vagy a kertész klubb. A kosárlabda klubbot választom, de nem tudom hol van. Kérdezze meg az egyik osztálytársát biztosan megmutatják hol van, és el ne felejtse hogy holnap be kell majd mutatkoznia az egész osztálynak. Elindultam ki az udvarra és megláttam Castielt mellette egy fehér hajú sráccal, Castiel odafutott hozzám és a másik srác is elindult. Szia Castiel meg tudnád nekem mutatni a kosár klubbot??? Persze Lyssel épp oda indultunk volna. Ekkor odajött mellénk az a bizonyos Lys. Szia a nevem Bridgit. Lysander. És elindultunk a kosár klubb felé. Castiel edzés után haza kísért. Mikor a házunk elé értünk megkérdezte hogy holnap nem-e megyek át hozzá. Nem tudtam hogy miért kérdezte, de beleegyeztem. Akkor holnap találkozunk - kacsintott rám.
(Lefeküdtem az ágyra de nem bírtam aludni mert nem tudom Castiel miért kezdett ki velem ha van barátnője) Gondolkoztam egy kis idejig azután mély álomba merültem.