Új élet

2013.10.04 00:47

Már annyira régen láttam Castielt......már lassan egy éve nem láttam.
Asszem ma átmegyek Rosa-hoz.
Szia Rosa bemehetek?
Szia Bridgit gyere.
Bridgit, hívhatlak Briginek?
Persze, de miért kérdezed??
Ja, csak mert a Brigit könnyebb mondani.
Ja értem, na megnézünk valami filmet?
Persze.
Betettünk valami nagyon vicces filmet, már a végére sírtunk a röhögéstől.
Elkezdtünk beszélgetni.
És tudod már hogy fiú-e vagy lány a baba?
Igen, az orvosok azt mondták hogy kislány.
Rosa nagyon boldog lett mert olyan voltam neki mintha  a testvére lettem volna.
Rosa-kiabáltam hívd a mentőket  a baba....áááá ez nagyon fáj.
Rosa azonnal ki hívta  a mentősöket és mentünk a kórházba.

Megszületett. Ide adták a kezembe.
Mi legyen  a kislánynak a neve? -kérdezte az orvos.
Szintia. Ekkor visszaemlékeztem arra hogy Castiel-nek nagyon tetszett ez a név.
Rosa bejött hozzám.
Nem kellene szólnunk Castiel-nak??? Hisz az ő kislánya is.
Rosa kérlek ne, ne szólj neki rólla.
Egy hét múlva kiengedtek a kórházból.
Mikor hazajöttem berendeztettem a gyerek szobát hatalmas volt és gyönyörű azóta a ház is teljesen megváltozott,mert felújítattam.
Valaki csengetett.
Ki lehet az ilyenkor??
Castiel..... szia.
Hol van látni szeretném. 
Kit?? Te még is miről bezsélsz?
A kislányunkról Szintiáról.Rosa mindent elmondott.
*tudhattam volna hogy Rosa nem tudja tartani a száját.
Rendben gyere. 
Jajj sziaaa kicsikém. (a karjába vette)
Elkezdte altatgatni és leült.
Mikor újra bementem bealudt a kicsivel a kezében....
Betettem Szintit a kiságyba Castielt pedig betakartam.
Reggel mikor felkeltem halkan kimentem a konyhába főztem kávét és csináltam reggelit Szintit is megetettem.
Valaki csengetett Lysander volt az.
Szia Lysander.
Szia Bridgit.
Hívj Briginek Rosa is így hív ekkor Lys elmosolyodott majd megcsókolt.
Eltoltam magamtól. Lys ne, kérlek.
Ekkor kijött Castiel.
Ott a reggeli az asztalon.
Én pedig kimentem Lysanderrel beszélni.
Kibékültetek??

Nem, Castiel azért van itt mert tegnap eljött meglátogatni Szintit és amikor elaltatta ő is elaludt.
Ezért van itt de haza küldöm nem szeretném hogy itt legyen.
Még mindig szereted igaz??
Hhh....igen, de amitt tett.
Megértelek, bemehetek megnézni a babád???- mosolyodott el.
Gyere. mosolyogtam rá.
Szeretem mikor ilyen vagy.
Milyen?
Jókedvű.....
Mikor beléptünk az ajtón már Cas kezében volt  Szinti.
Lysander egyből odament hozzá.
Nagyon szép és aranyos, mint az anyukája.
Khm Khm- és Castiel arca rák vörös lett a féltékenységtől.
Lys elment és hagyott itt valami ajándékfélét.
Castiel leült mellém.
Én most megyek legyetek jók holnap jövök.

Ahogy Castiel elment én is elmentem Szintikével Rosához.
Rosa vigyázott rá  míg én elmentem sétálni. Valakinek neki mentem.

Erősen a falhoz szorított.
Engedj el vagy sikítok.
Mivan cica tán csak nem félsz??
Dehogy félek. 
Pedig nem ezt látom rajtad.....És Deborah is mondta hogy félős kislány vagy te.
Engedj el.
Folytogatni kezdett minden elsötétült.
Arra ébredtem fel hogy hallom ahogy a fickót veri valaki és ő azt kiáltotta hogy ne.
Ekkor odarohant hozzám valaki....Castiel... Castiel mondogattam nyöszörögve.
Mikor kinyitottam a szemem Lysandert láttam.
Hazavitt jobban mondva felhívta Rosát hogy ma vigyázzon Szintire és Castielhez vitt.
Ott letett a régi szobám ágyára. És Castiel odajött hozzám, sírt, de én megszólalni sem tudtam.
Kimentek mind a ketten és hallottam ahogy beszélgetnek.
Castiel szeret téged ne tedd ezt magaddal hisz ott van Szinti is neki szüksége van rád.
De Lys......ha neki valami baja esik én megölöm magam.
Ekkor volt annyi erőm hogy egy könnycsepp végig gördült az arcomon és Castiel nevét 'kiáltottam' amennyira csak birtam.
Cas pedig gyorsan berohant hozzám és átölelt.
C-c-castiel e-ez fááj.
Sajnálom, nem akartam.
Ekkor közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam.
Szeretlek, de.......
Mi de??? Ha szeretsz akkor nincs de.
De megcsaltál az esküvőnk előtt egy  héttel.
De miattad és a baba miatt tettem.
Mi???
Deborah azt mondta hogy ha nem vele leszek akkor megöl téged.És nem akartam hogy bajod essen.

Castiel behozta a lejátszómat így zenét hallgattam: (Bang Yong Guk - I Remember)
Miközbe ezt hallgattam a képes albumomat nézegettem.
De szép volt az az idő.
Ezután eszembe jutott hogy Szintit Rosánál hagytam.
De mikor kimentem a konyhába már Castiel kezében volt.
Elhoztam..... Mostmár biztonságba lesztek.
Én csak átvettem a kezembe. Majd azt mondtam neki hogy mostmár újrs egy család vagyunk.
Itt van apa mostmár ő is megfog védeni mindentől nem csak én.