Castiel és én

2013.08.25 23:16

Jajj ne már annyi az idő????? Elfogok késni. Felkaptam magamra valamit és rohantam a buszmegállóba mikor egy fekete kocsi megállt. Szállj be. - mondta azután lehúzta az ablakot és megláttam Castielt. Szia. Szia, jössz velem suliba???? Elviszlek. Oké - mondtam majd elindultunk. A suliba be menet mehkérdeztem tőle hogy kérdezhetek-e valamit. Persze - válaszolta.  Deborah-val mi van nem a barátnőd??? Már nem. - felelte és ahogy ezt kimondta felcsillant a szemem. Hát akkor azért volt velem olyan. Ekkor ő is megszólalt, és én is kérdezhetek valamit??? Persze - mondtam boldogan. Bridgith, (nyelt egy nagyot) lehnél a barátnőm??? És nem láttam semmit csak később azt hogy az orvosiban vagyok Castiellel és engem keltegetnek. Bridgit kellj fel. Izé fent vagyok asszem. -mondtam bizonytalanul. Olyan érdekes álmom volt. Ekkor kiment a nővér. Azt álmodtam hogy te szerelmet vallottál nekem. Oké, most ne ájulj el de ez így is volt, szeretlek és én ki sem bírtam mondani amit akartam egyből megcsókolt. Mikor végre kaptam levegőt megszólaltam - én is szeretlek Castiel. Na de most menjünk mert 5 percünk van beérni az órára. Hirtelen felkapott és szaladt ahogy csak bírt én olyan szorosan átöleltem ahogy mg senkit sem. Az volt a jó hogy nem kellett elválnunk egymástól, mertz egy osztályba voltunk és egymás mellett is ültünk. Bejött a tanár és megkezdtük az órát Bridgit gyere és mutatkozz be az osztálynak azután pedig ti is tehettek fel kérdéseket neki. Bridgit vagyok, 17 éves nagyon szeretem a rockot a kendvenc bandám a Winged Skull a szüleim mikor kicsi voltam meghaltak így most a nagyimnál élek.
Jó, most ti jöttök.

Mi van te és Ken közted??? - kérdezte Amber, az a szőke hajú gonosz lány aki mindig a 2 csicskájával lóg.
Semmi, csak ugyanabba a suliba jártunk, a barátom 'volt'.
Mi a kedvenc időtöltésed??? - erre Castiel volt kíváncsi. :)
Nagyon szeretek rajzolni, énekelni, a hangszereimen játszani. - röviden elmondtam.

És vééégre megérkezett az életmentő a csengő csengetett és ki mentünk az udvarra.

Nem akarjuk mi véletlen  ellógni a hátra levő napot??? kérdezte Cas,

És hova mennénk? - kíváncsiskodtam. 
Majd meglátod. - Nagy vigyor vot az arcán.
Vajon hova visz miért fordultunk be az utcánkba.
Mikor a mellettünk lévő házhoz indultunk.

Te itt laksz???? 
Igen itt lakom Démonnal.
Akkor mi szomszédok lennénk??? 
Hááát igen. Na, de most nem ez a fontos tudom csak 5 nap múlva lesz a születésnapod, de szerettelek volna meglepni és nem tudtam mit szeretsz de mivel szereted a Rockot ezért vettem neked egy gitárt.
Ohh Cas nem kellett volna rám költened a pénzed. 
De igen a legszebb nőnek a világon mindent meg kell kapjon.
Elpirultam és adtam neki egy hósszú csókot.
Már kezd be esteledni, haza kellene mennem.

Kérlek maradj itt éjszakára. -kérlelt Cast
Rendben akkor szólok a nagyinak.
Indultam nagyihoz és felkaptam néhány cuccot azután vissza mentem Castielhez.
Épp zuhanyzott, ezért megvártam kinnt a szobában.
Lefeküdtünk, néztük egymást azután átölelt és elaludtunk.