Egy jó nap

2013.08.30 13:11

Elindultunk a suliból és haza úton beszélgettünk.
Egy hét múlva vége a sulinak....mit tervezel mit fogunk csinálni nyáron???
Az meglepetés.... de neked is egy hét múlva lesz a szülnapod.
Tényleg nekem tökre kiment a fejemből.
Őőő azt meg hogy csináltad????? XD
Ne nevess elfelejtettem na, egyébként arra gondoltam hogy rendezhetnénk egy bulit.
Ok. Csak egy feltételem van: hozz sok-sok...........................piát.


Délután este fele Castiel elment Lyssel próbálni de olyan furák voltak.
Én itthon maradtam, mert nem mehettem velük.
Addig meghívok egy pár barátot a bulira.
Na nézzük, hívjuk meg : Natanielt,Lysandert,Rosaliat,Violat,Melodyt,Leigh-t,Irist és Kentint.
Most megyek készítek valami vacsit mert korog a gyomrom.
Gyors összedobtam Cas kedvencét egy kis tejberizst és felvettem egy dögös kis rucit.
Már lassan éjfél lesz hol van már Castie??? -féltem és félelmemben bepiáltam.
Mire Castiel hazaért addigra én már kiscit becsíptem.
De nem szólt semmit csak mosolygott.
Gyere cica. - és behúzott a hálóba.
Majd a szószoros értelemben letépte róllam a ruhám,
És és az ágyon landoltam mert közben megbotlottam valamiben.
Majd Castiel elkezte csókolgatni a nyakam és a hasam azután az ajkam.
Mámorító érzés volt.
Reggel mikor felébredtem Cas még aludt így én elmentem és letusoltam de az utolsó pillanatban Castiel is bejött mellém.
Héj...kiáltottam fel de aztán megfordultam és nevettem egyet.