Homályos múlt.zavaros jelen

2013.11.20 21:53

Ebben a részben igazából több a gondolat mint a párbeszéd, de azért remélem tetszeni fog.

Ahogy Castiel belépett megfagyott bennem a vér is.....

DE úgylátom Castiel is eléggé meglepődött.

* Castiel szemszöge (ugráálni fogok a szemszögök között XD )

Mit kereshet itt???? Vajon túl lépett már rajtam??? Na mindegy bemegyek a konyhába, nem szeretnék egyenlőre beszélni vele.
Csá haver - köszöntem Lysnek mert mégt nem köszöntem neki.
Szia Bridgith.... -löktem oda neki lazán, miközben a konyha felé vettem az irányt.
*Bridgith szemszöge
Már ennyire nem érdeklem??? Kerülget a sírás, de nem érdekel..... Ha ő bunkó velem, akkor én miért legyek kedves????  Ha ezt akarja akkor én sem adom könnyen magam.Hisz ő csalt meg engem, nem pedig fordítva.
Közben Lysander bejött és leült mellém a kanapéra.
Tudod Bridgith szeretnék valamit mondani neked...... - mondta mélyewn a szemembe nézve Lysander.
Mond Lys........-válaszoltam megléepetten.
Tudod én.....hogy is mondjam..........szeretlek.
Erre nem tudtam mit válaszolni.........még ha akartam volna sem, mert Lys megcsókolt Castiel szeme láttára.
*Castiel szemszöge

Majdnem kiesett a helyéről a szemem mikor megláttam az exem és a haveromat smárolni.
Jó gyorsan túl jutott rajtam...nem is olyan messzire jutott.
Jólvan, Castiel légy erős..........ha vissza szeretne majd jönni hozzám nem fogom magam jó fiúnak adni.

*Lysander szemszöge
Vágytam rá....régóta vágytam erre a csókra. És úgylátom ő sem ellenkezett.
Olyan finom, puha ajkai vannak. Legszívesebben így maradnék örökre ha lehetne.
* Bridgith szemszöge

Lysandert szépen lassan eltoltam magamtól, mert már nem kaptam levegőt.
L-l-lysander k-k-kikisérnél??? - kérdeztem kissé dadogva.
Persze, gyere.
Ahogy kimentünk egyből kérdezősködni kezdtem.
Lysander mi volt ez????
Csók. 
Nem mondod, azt hittem egy kutya. Tudod én csak barátként szeretlek. Sajnálom.
Értem, de ez még megváltozhat nem???
Talán, nem tudom, én nem akarlak téged elveszíteni emiatt.
Oké, megértelek, bocs az előbb túl hülyén viselkedtem.
Semmi baj. - villantottam neki egy mosolyt és megöleltem. -Mennem kell, de holnap találkozunk.
Oké... -mondta Lys és én már futottam is haza.

5 percel később már otthon voltam.
Készítettem vacsira egy kis palacsintát meg mellé teát és beültem gépezni.
Megnéztem a facem, és olyat láttam ami megdöbentett.
*Bocsi hogy rövid lett de ennyire volt időm.