Orvosnál.....

2013.09.21 22:47

Egy hétig sikerült elhúznom hogy ne menjünk orvoshoz.
Ma ahogy felkeltem egyből rohantunk az orvoshoz.
Minek ez a nagy  felhajtás mondtam már nincs semmi bajom.
Nem érdekel akkor is elmegyünk, nemsokára ott leszünk.
Megérkeztünk. Oké  akkor menjünk be.
Miután bementem Castiel megvárt kint.
Én falfehéren léptem ki az orvosiból.
Mi a baj....Bridgit szólalj már meg.
C-c-castiel t-t-te-terhes vagyok.
Mi ??? De.....és ez biztos??? 
Igen.
Castiel nagy vigyorral az arcán felkapott és megpörgetett.
Ez csodás....... vigyorgott boldogan.
De te ennek nem örülsz????
Castiel...mi ehhez tú fiatalok vagyunk......

Majd beletanulunk egyébként is mire megszületne addigra már befejeződik a suli is.
Castielt soha nem láttam ilyen boldognak.

Erről még otthon beszélünk, menjünk haza.
Hazaértünk és elkezdtünk beszélgetni erről.

Castiel én megszeretném tartani.....de nem lehet......
Mért ne lehetne???
Miből fogjuk eltartani???
Tudod..... ezt még senkinek sem mondtam el de........ Bridgit...a szüleim.... azért nem látom őket sose mert... miliárdosok és bujkálniuk kell... mert mindig az életükre törnek.
??? MI??? És ezt miért nem mondtad?????
Nem hittem hogy fontos lesz ezt tudnod, de kérlek ne mond el senkinek.
Rendben.
Castiel elment Lysanderhez.
Én irtam egy szép dalt és ahogy énekeltem elaludtam.
Castiel hallgatózott amikoor énekeltem mikor befejeztem utána jött csak be.
Ez gyönyörű hallottam meg a hangját de vissza feküdtem ő pedig eljátszotta gyönyörű hangja van és gitározni is nagyon jól tud.
Felébredtem és elmentem csinálni vallami kaját.
Pizzát sütöttem azt megettük, azután mentünk lefürödtünk és bevetettük magunkat az ágyba.
De mielőtt álomba merültem volna gondolkozni kezdtem.
Kisbabát várok.....Castiel az apja.......és minden tökéletesen alakul.......ezzel a gondolattal elaludtam.