Meglepetés.

2013.09.14 12:57

Miután véget ért a játékunk, lementünk reggelizni.
Castiel rossz hírrel kezdte a reggelt.
Bridghit sajnálom de lekell mondanunk a bulit.
Nem az nem lehet.....már mindent megvettem és mindenkit meghívtam.
Semmi baj majd én szólok nekik.
Oké....(néztem furcsán rá)

Délután Castiel és Lysander elmentek próbálni én is velük szerettem volna menni, de azt mondták hogy most inkább ne menjek velük.
Így egyedütl maradtam és úgy döntöttem hogy leviszem Démont a parkba sétálni.
A parkban Démonnal leültünk egy padra és arra jött egy hosszú szürke hajú lány.
Megkérdezte tőllem hogy leülhet-e mellém. 
És leült mellém, végül elkezdtünk beszélgetni.
Lina a nevem. 
Én Bridgith vagyok.
Vársz valakire???
Igen a barátomra, lehet hogy ismered a neve Lysander.
Ohh Lysander??? Nem is tudtam hogy van barátnője....ismerem mert haverom.
Ezzel megérkezett Lysander és én haza indultam.
Már este volt mikor haza értem és már Castiel is otthon volt.
Merre voltál. Már 3 órája várlak.
Jajj bocsi csak lementem Démonnal a parkba és találkoztam Lysander barátnőjével Linával.
Értem. Gyere mutatni szeretnék valamit. Ezzel befogta   a szememet és elvezetett valahova.
Mikor kinyitottam a szememet a fürdőben találtam magamat.
Ezt csak neked külön suttogta Cas a fülembe, megsókolt ezután kiment.
Gyönyörűen fel volt díszítve minden, a kád telis-tele volt vörös rózsákkal mellette gyertyák és egy üveg pezsgő.
Beszálltam a kádba és jó érzés fogott el ahogyan a rózsák csiklandoztak, mámorító.
Miután kiszálltam felvettem az új nayon nagyon szép és dögös ruhámat amit Castieltől kaptam, az ékszereimet is,  a hajamat megcsináltam és egy kis sminket is tettem fel magamra.
Miután kiléptem a fürdő ajtaján nagy meglepetés ért.
Castiel letérdelve öltönyben egy kis dobozzal és egy csokor rózsával a kezében mellette gyertyákból kirakva : Leszel a feleségem?
Azonnal Igent mondtam és Castiel nyakába ugrottam. Csókoltam, és öleltem egyre csak hangosabban mondtam neki hogy szeretlek és hogy én vagyok most a világon a legboldogabb,csak sírtam az örömtől.
Elvitt egy étterembe ott megvacsoráztunk ezután táncoltunk és haza mentünk.
Mikor haza értünk Cas behúzott az ágyba. És most nem letépte róllam a ruhát hanem gyengéden végig simított rajtam és össze-vissza csókolt, ezután olyan éjfél fele elaludtunk.
Mikor reggel felkeltem a kedvenc kajám várt az ágyban. Reggeli közbe Castiel eljátszotta a rólam irt dalt.
Aztán beültem facebookozni és megnéztem a horoszkópom, Rosával beszélgettem és megbeszéltük hoyg találkozunk a parkban.
Nagyon rosszul lettem kiszaladtam a wc-be mert hányingerem volt.
De mire Castiel elment jobban lettem ezért elmentem a Rosával megbeszélt találkozóra.
Rosa az nem valami pontosan érkező lány mondjuk én se de most én jöttem hamarabb Rosa késett egy kicsit.

Elbeszélgettünk a délután és elmeséltem a tegnap történteket.
Bementünk egy  közeli pizzaházba ahol rendeltünk nekem egy extra nagy pizzát Rosának elég volt a kicsi is, még meg is jegyezte hogy jó sokat eszek, és viccből még mellé tette hogy otthon talán Castiel éheztet.
Ezen jót nevettünk majd hazakísért de ahogy beléptem a házba elájultam.
Bri Bri jól vagy?? - kérdezte aggódóan Castiel.
Erre én nevettem egyet és megkérdeztem mi történt.
Castiel elmondta hogy elájultam miután hazajöttem.
Elkéne menned orvoshoz.
Azt meg minek???
Mert ez kicsit gyanús nekem reggel aztán most is.
De nincs semmi bajom.....
Akkor is holnap elmegyünk orvoshoz.... nincs vita.
Rendben apuciiii.

Kifáradtam, ésvégül elaludtam.