Vége?????

2013.10.04 16:27

Amikor felkeltem egy kórházi ágyon feküdtem.

Rosa ült mellettem, és amint meglátta hogy ébren vagyok szólt az orvosnak.
Mikor Rosa visszatért... egyből kérdésekkel bombáztam meg.

Rosa, mi történt? Mit keresek itt?

Nyugodj meg Brigi. Elmesélek mindent, csak nyugodj meg.

Rendben.....-nagy nehezen megnyugodtam

Az egész úgy kezdődött hogy : Az az alak akit Deborah rád küldött nagyon megvert, meg szőrnyű dolgokat művelt veled.....-Rosa ezután elmesélte hogy kómába estem és azt is hogy mindenkinek vissza kell mennie a gimibe tanulni.

Nem nagyon érdekelt az iskolás dolog,ia sírás szélén álltam......de azután eszembe jutott Szinti....- És Szintivel mi történt?

Hogy kivel? -kérdezte Rosa.

A kislányommal....

Rosa elkezdett sírni....- Bridgith a kisbaba...

Mond hogy jól van....mondj már valamit.

Meghalt.........

Mi??? Nem ez nem lehet igaz, mi az hogy meghalt????? -kiabáltam és már nagyon sírtam.
Ekkor bejött egy nővér és nyugtatgatott.... de hiába... aztán szépen álomba sírtam magam.

 

Másnap reggel megvizsgáltak és azt mondták hazamehetek, de valakinek velem kell lennie és a nyugtatómat is szednem kell amit az orvos kiírt.

Úgydöntöttem hogy megkérdezem Rosát hogy hozzá költözhetek-e.
Ígyhát elmentem Rosához és megálltam az ajtó előtt majd csengettem.
Rosa hellyett Lysander nyitott ajtót, nagyon meglepődtem.
Szia Brigi gyere be.
Ööö...szia. Oké
Rosa itthon van?- kérdeztem miközben leültünk a kanapéra.
Nem, nincs itthon Leightel elmentek valahova.
Ó...akkor szerintem én megyek is.
Ne kérlek itt maradnál még egy kicsit, már rég nem láttalak és rég nem is beszéltünk.
Hááát.....
Légyszíves.....
Ok.
Na mesélj hogy vagy?
Jól csak nagyon megviselt ez a dolog ami történt velem.
Értem' sajnálom...
Ne sajnáld nem a te hibád.
De mert későn értem oda.
Te mentettél meg?
Igen.
Ekkor csengettek Castiel lépett be az ajtón.