Új diákok....

2013.11.30 15:26

Szia Bridgith vagyok. -mutatkoztam be.
Szia Viviana, de hívj Vivinek. -mondta kedvesebben Vivi.
Csá Thomas vagyok, de ilyen szép csajsziknak csak Tom vagy Tomy.- kacsintott mellé eggyet.
Ok. -vágtuk rá Vivivel, majd ledobtuk a cipőnket és felmentünk a szobába.
Jajj Vivi annyira hiányoztál. - öleltem át.
Te is nekem, de most mesélj mi történt veled. - mondta lelkesen.
Hát jó, ez az egész úgy kezdődött......

*Castiel szemszöge
Hazajöttem és ahogy becsuktam magam mögött az ajtót egy ismeretlen kabát díszelgett a fogason, elmosolyodtam, majd beléptem a nappaliba ahol bájos kis vendégünk keresett valamit.
Csá haver, mit keresel? -kérdeztem nevetve.
Ohh, semmi érdekeset. Van itt egy nagyon csini kis csajszi.
Nem nagyon foglalkoztam azzal, hogy melyik csajt hálózta be ezért otthagytam,bementem a konyhába,mert marha éhes voltam. Összedobtam egy szendvicset és enni kezdtem, de majdnem megfulladtam.

*Bridgit szemszöge

Mikor a hosszú beszélgetést már majdnem befejeztük megéheztünk, így Vivi leküldött egy kis kajáért.
Épp a konyhába tartottam, mikor megláttam a fuldokló Castielt.
Mi van tán tőllem fulladozol??? -kérdeztem flegmán.
Ja....nem számítottam rád, csak nem.......
Csak nem, mi???? - vágtam szavába.
Csak nem Tomnál voltál?? -vágott meglepődött arcot
És ha igen??? -kezdtem bele az agya húzásába.
Nem.....nem, te biztos nem. - mondta elhülve.
Hát ha nem hiszed......a te bajod. -löktem oda lazán.
Ne idegesíts..... -közölte szikrázó szemekkel.
Mert mi lesz???? -szóltam megintcsak flegmán.
Ne akard tudni......
Ohh, de félek. -tettem magam elé a kezem, de szavaimban lehetett hallani a szarkazmust, ráadásul még elkezdtem hangosan nevetni is.
Hát jó te akartad...-elkezdett felém közeledni és felkapott a kezébe majd felszaladt a lépcsőn, bevitt a szobájába s ledobott az ágyára.
Jajj mit tettem.......
(Ennyire volt időm de később is hozok még) :)