Az új életem első napja

2013.11.29 23:55

Ma van az első tanítási nap....tiszta ideg vagyok......de fel vagyok valahogy pörögve :3

Na akkor kezdjünk is el öltözni.......de mit vegyek fel???
Mivel még volt 2 órám suliig ezért volt időm.
Végül egy piros fekete szerelés mellett döntötttem. Be göndörítettem a hajam ami nem nagyon állt most jól mert csak kétoldalt csináltam meg nem választottam kissebb tincsekre. Felkaptam magamra a viktoriánus kabátom, és a piros téli csizmám és elindultam.

Így néztem ki:

Mikor elindultam a suliba valakibe beleütköztem.
Mi ...a miért nem figyelsz oda jobb....Viviana???
Bridgith??? Te vagy az??? De, rég láttalak már.
Igen én is, de mondd te hogy hogy itt vagy?
Itt lakom. ÉS valami Sweet Amoris nevű iskolát keresek....
Abba a suliba járok, gyere elkísérlek
Oké. Köszike.
A suliba menet egész úton csak beszéltünk és beszéltünk. Kiderült hogy Vivi nem messze lakik tőllünk, pont Castiel lakótársa lett.
Én is elmeséltem magamról mindent. ÉÉs néhol a könny a zsemembe szökött....de aztán nevettünk egy jót.
Mikor beértünk ő elment az igazgatónőhöz én meg be a termünkbe és mivel csak Nataniel volt csakk ott, oda mentem hozzá.
Szia,Nat. Hogy vagy?
Szia jól elnézést Brigi, de most nem érek rá.
Jólvan akkor majd később beszélünk, szia.
Kimentem az udvarra, merthát még korán volt és senki nem volt itt.
Bebújtam a titkos rejtekhelyemre a fa alá elővettem a fülesem és a telefonom meg egy mangát, és addig olvastam míg el nem aludtam.....arra kelltem fel hogy valaki rám esett.
Én persze egyből felkeltem...... Castiel???
 MIT CSINÁLSZ TE BAROM????
Őőő, várj csak tippelek, mondjuk beszunyáltál a fa alatt és nem láttalak ezért rádestem???
Haha nagyon vicces vagy,mondhatom.....basszus mennyi az idő??
Már az első óra vége körül van.
Köszi, akkor mostmár leszállnál rólam?
Talán igen...t....
Castiel ha nem szálsz le róllam sikítok.
Nem gond.
Sikítani készültem mikor Castiel megcsókolt.

Eltoltam magamtól, és rákiabáltam.
TE MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL, HOGY CSAK LESMÁROLSZ???? MOST, AZONNAL SZÁLLJ LE RÓLAM!
Jólvan na, nem kell kiabálni, de nem tudod letagadni hogy jó volt a csók.
Castiel értsd meg köztünk mindennek VÉGE. Te megcsaltál........ -gyorsan elrohantam könnyekkel a szemembe az orvosiig, hogy igazolja az első órám.
Szerencsére az én színészi tehetségemmel meggyőztem a dokit, hogy ez csak reggeli rosszullét.
A nap további részében szinte nem csináltunk semmit. Megígértem Vivinek hogy hazakísérem, és otthon eltöltünk egy délutánt.
Suli után elmentünk sétálgatni  Vivivel. Teljesen kiment a fejemből, hogy  Castielnél lakik.......
Na megérkeztünk....szerintem még Castiel nincs itthon, de ha igen akkor sem baj hárman is jól elleszünk.
(Hááát remélem hogy nincs itthon) Igazad van.....
Bementünk és Vivi annyira megijedt valamitől, hogy a kulcs is kiesett a kezéből.
Mi a baj Vivi???
Mikor megláttam egy Castielre hasonlító fiút,de neki nem vörös hanem fekete haja volt.
Ő ki-kicsoda???