Készületek.....

2013.10.01 18:48

Castiellel úgy döntöttünk hogy délelőtt megbeszéljük az esküvő dátumát stb.

Elmentünk sétálni a parkba.
Nos akkor mikor legyen az esküvő??
Ezt inkább ottthon beszéljük meg.
Mi a baj Cas??
Az hogy te... te nem örülsz a babának.

Ne mondj ilyet én vagyok a legboldogabb.
De tegnap..

Az tegnap volt... mosolyogtam egyet.
Oké ennek örülök.  Akkor kezdjük el az esküvő tervezését..
Nem azt mondtad még 2 percel ezelőtt hogy otthon akarod??
De, de ahogy egy bölcs lány akit mellesleg nagyon nagyon szeretek azt mondaná hogy az két percel ezelőtt volt.
Megcsókoltam.
Akkor kiket hívunk meg?
Rosa,Leigh,Kentin,Viola.....
És Lysandert??? Őt meg se hívjuk???
Te hülye persze majd őt nem hívjuk meg..... nevettem egy nagyot ő pedig durcás képet vágott.
Na ne legyél már mérges rááám......bocsika. Szeretlek.
Én is. 
Akkor  meghívjuk Rosát,Leighet,Kentint,Violát, Lysandert, Linát,  és még sok mindenkit.
 

A mennyasszonyi ruhámat majd segít kiválasztani Rosa és Viola.
Ok de szép legyél.
Castiel haza ment én meg maradtam egy kicsit.
Néztem ahogy a gyerekek futkároznak a parkban.
Boldog voltam, mígnem szembe jött velem egy nem kívánatos személy.
Te te kis cafka...-nekilökött a falnak

Hogy merészeled Castielt elvenni tőlem??

Kopj már le Deborah...