Meglepetéés

2013.10.01 19:52

Ezzel ott is hagytam  azt a kis Debk***át és hazamentem.

De mikor benyitottam az ajtón sötét volt a házba.
Felkapcsoltam a villanyt és hirtelen megláttam egy csomó barátomat akik mind azt kiáltották MEGLEPETÉS!
Castiel odajött hozzám és azt suttogta a fülembe hogy Boldog születésnapot drágám.
Ekkor elmososlyodtam.... a többiek odaadták az ajándékomat, azután Lysander a konyha felől egy hatalmas tortával a kezében jött ki.
És ő is boldog születésnapot kívánt.
Kajáltunk a többiek piáltak mivel én nem tehettem ezért ésn Colát iszogattam.
Hatalmas buli volt nagyon jól érezte magát mindenki és olyan hajnal 5 fele haza ment mindenki.
De mi még Castiellel beszélgettünk kicsit. 
Mostmár érted miért maradt el a bulid?? - kérdezte mosolyogva.
Igen.... :) Nagyon nagyon szeretlek.
Kezdjünk el takarítani. 
Mire végeztünk hullafáradtan beestünk az ágyba.