Össze omlott élet

2013.10.04 00:26

Ma reggel mikor fel keltem Castielt nem találtam sehol.

Hagyott egy cetlit amire azt írta hogy csak este jön haza.
Én addig elmentem boltba, megreggeliztem és úgy döntöttem elmegyek nagyihoz bejelentem neki hogy terhes vagyok és beszélek vele egy kicsit, már rég nem láttam.
2 óráig beszélgettünk azután elmentem sétálni a parkba mikor valaki hívott.
Halló tessék kivel beszélek?
Halló Bridgit Jones-al beszélek?
Igen. 
A nagymamáját beszállították a Medicina kórházba, mert szívrohama volt.
Letettem.
Rohantam  a korházba.
Jónapot doktor úr Bridgit Jones vagyok. A nagymamámhoz Edina Jones-hoz jöttem.
Jöjjön velem kisasszony. 
Doktor úr jobban lesz???
Nagyon súlyos az állapota ezért nwm tudni sajnálom de fennt áll annak a lehetősége hogy.....
Értem. -alig birtam ki hogy ne sírjam el magam.
Bementem hozzá és leültem mellé.
Nagyi nem hagyhatsz itt pont most nem.
Kinyitotta a szemét és végig simított az arcomon mosolygott egyet.
Ezután a gépek megálltak, tudtam mi történt de nem tudtam semmit szólni csak sírtam és sírtam.
Mikor az orvos bejött és kiküldött.
5 percel később kijött és elém állt.
Sajnálattal közlöm hogy a nagymamája elhunyt. Őszinte részvétem.
Teljesen összetörtem hisz Castielen és a babán kívül csak ő volt nekem.
Hza fele úton olyat láttam amit sohase szabadott volna látnom.
Castiel és Deborah.......

Ne, hagyj hagyj békén.
Nem érdekelsz utállak.
Haza futottam össze pakoltam minden cuccom és végleg elköltöztem Castieltől.
És nem is találkoztam vele nagyon sokáig.